Гончарова О. М. (2008) Вимоги до організації особистісно-орієнтованого навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. С. 45–48.
Preview
45-48.pdf
Завантажити (127kB) | Preview
Анотація
У статті визначаються поняття, виявляються особливості та цілі особистісно-орієнтованого навчання. Виділяються вимоги до організації навчання, орієнтованого на особистість студента, в умовах використання інформаційно-комунікаційних технологій. Робиться висновок про те, що комплексне використання сучасних ІКТ сприяє виконанню ряду методологічних вимог до навчання, орієнтованого на особистість студента.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:15 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2450 |
ДСТУ 8302:2015: | Гончарова О. М. Вимоги до організації особистісно-орієнтованого навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. С. 45–48. |