Астахова Л. Є., Муж Г. В. (2008) Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. С. 49–52. ISSN 2076-6173.
Preview
49-52.pdf
Завантажити (134kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається питання ролі навчально-польової практики як необхідної умови формування професійних природознавчих компетентностей учителя початкових класів. Особлива увага приділяється навчально-польовій практиці як формі залучення студентів до вмотивованої пізнавальної діяльності, самостійного наукового пошуку, проведення спостереження і систематизації отриманих результатів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 11:56 |
Оновлення: | 16 Бер 2016 10:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2456 |
ДСТУ 8302:2015: | Астахова Л. Є., Муж Г. В. Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. С. 49–52. |