Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук Н. М. (2016) Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 254–261.

[thumbnail of Мирончук Н.pdf]
Preview
Текст
Мирончук Н.pdf

Завантажити (237kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 22 Трав 2017 17:37
Оновлення: 22 Трав 2017 17:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24649
ДСТУ 8302:2015: Мирончук Н. М. Проблемно-ситуаційний підхід як основа контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Теорія і практика професійної майстерності в умовах цілежиттєвого навчання: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. 2016.. С. 254–261.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу