Войцицький А. П.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8361-714X, Нездвецька І. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4762-502X
(2017)
Впровадження інноваційних методик діагностики знань при підготовці фахівців інженерного профілю.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 87.
С. 49–53.
ISSN 2076-6173.
11.pdf
Завантажити (386kB) | Preview
Анотація
В роботі наведено порівняльну характеристику основних методів діагностики знань у здобувачів освіти інженерного спрямування, серед яких виділено тестування. Розглянуто дидактичні функції і педагогічні задачі тестування. В ході проведеного дослідження вдалося встановити, що тестування дозволяє реалізувати оперативний взаємозв’язок викладача і студента, самоконтроль студента при самостійному вивченні дисциплін, а також є неодмінною складовою при інтерактивному навчанні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтерактивні методи навчання, пізнавальна активність студентів, діагностика знань, форми контролю, тестування, теоретична підготовка |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Черв 2017 17:42 |
Оновлення: | 12 Вер 2025 10:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24896 |
ДСТУ 8302:2015: | Войцицький А. П., Нездвецька І. В. Впровадження інноваційних методик діагностики знань при підготовці фахівців інженерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. № 87. С. 49–53. |