Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Впровадження інноваційних методик діагностики знань при підготовці фахівців інженерного профілю

Войцицький А. П.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8361-714X, Нездвецька І. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4762-502X (2017) Впровадження інноваційних методик діагностики знань при підготовці фахівців інженерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 87. С. 49–53. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 11.pdf]
Preview
Текст
11.pdf

Завантажити (386kB) | Preview

Анотація

В роботі наведено порівняльну характеристику основних методів діагностики знань у здобувачів освіти інженерного спрямування, серед яких виділено тестування. Розглянуто дидактичні функції і педагогічні задачі тестування. В ході проведеного дослідження вдалося встановити, що тестування дозволяє реалізувати оперативний взаємозв’язок викладача і студента, самоконтроль студента при самостійному вивченні дисциплін, а також є неодмінною складовою при інтерактивному навчанні.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтерактивні методи навчання, пізнавальна активність студентів, діагностика знань, форми контролю, тестування, теоретична підготовка
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 06 Черв 2017 17:42
Оновлення: 12 Вер 2025 10:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24896
ДСТУ 8302:2015: Войцицький А. П., Нездвецька І. В. Впровадження інноваційних методик діагностики знань при підготовці фахівців інженерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. № 87. С. 49–53.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу