Лихошвед Н. В. (2017) Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за допомогою соціальних мереж. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 87. С. 106–111. ISSN 2076-6173.
21.pdf
Завантажити (358kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано можливості застосування соціальних мереж для розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів. Визначено особливості професійної діяльності інтернет-маркетологів та елементи змісту професійної підготовки студентів спеціальності ''Маркетинг'', які є перспективними для реалізації міжпредметних зв’язків при навчанні іноземної мови. Визначено форми, методи та засоби навчання іноземної мови за допомогою соціальних мереж для курсу ''Іноземна мова'' для студентів спеціальності ''Маркетинг''.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | інтернет-маркетолог, іншомовна компетентність маркетолога, соціальний медіа-маркетинг, навчання за допомогою соціальних мереж. |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 08 Черв 2017 20:19 |
| Оновлення: | 08 Черв 2017 20:26 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24924 |
| ДСТУ 8302:2015: | Лихошвед Н. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за допомогою соціальних мереж. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. № 87. С. 106–111. |


