Міліневський В. Г., Клімова І. О. (2017) Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".
Preview
Milinevskij.PDF
Завантажити (296kB) | Preview
Анотація
Ключовим чинником
забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємств на внутрішньому й
міжнародному ринках стала дієва система маркетингових комунікацій, яка
характеризується широким застосуванням різноманітних комунікаційних засобів і
появою нових інструментів інформаційного впливу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 13 Черв 2017 10:20 |
Оновлення: | 13 Черв 2017 10:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24992 |