Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві

Міліневський В. Г., Клімова І. О. (2017) Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

[thumbnail of Milinevskij.PDF]
Preview
pdf
Milinevskij.PDF

Завантажити (296kB) | Preview

Анотація

Ключовим чинником
забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємств на внутрішньому й
міжнародному ринках стала дієва система маркетингових комунікацій, яка
характеризується широким застосуванням різноманітних комунікаційних засобів і
появою нових інструментів інформаційного впливу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 13 Черв 2017 10:20
Оновлення: 13 Черв 2017 10:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24992

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу