Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем

Підгурська В. Ю. (2016) Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун.. Т. 1. С. 169–172.

[thumbnail of Підгурська_стаття.PDF]
Preview
pdf
Підгурська_стаття.PDF

Завантажити (300kB) | Preview

Анотація

Одна з найактуальніших проблем педагогіки вищої школи – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Майбутній учитель, педагогічна практика, підготовка учителів
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 07 Лип 2017 09:08
Оновлення: 07 Лип 2017 09:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25073
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун.. 2016. Т. 1. С. 169–172.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу