Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Фразеологізми фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької мови)

Мороз А. В. (2008) Фразеологізми фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької мови). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 38. С. 181–184.

[thumbnail of 08mavfmt.pdf]
Preview
PDF
08mavfmt.pdf

Завантажити (126kB) | Preview

Анотація

У статті йде мова про фразеологічні одиниці фахової мови торгівлі німецької мови. Подається дефініція, називаються основні лінгвісти, праці яких відіграють велику роль у вивченні фразеології, досліджуються види, загальні ознаки, функції, особливості перекладу, джерела утворення фразеологізмів даної підмови, наводяться приклади з німецькомовних текстів, взятих із монографій, газетних та журнальних статей на тему торгівлі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: А.В Іщук
Дата подачі: 25 Лист 2008 12:09
Оновлення: 14 Серп 2015 21:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2512
ДСТУ 8302:2015: Мороз А. В. Фразеологізми фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької мови). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 38. С. 181–184.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу