Мороз А. В. (2008) Фразеологізми фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької мови). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 38. С. 181–184.
Preview
08mavfmt.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
У статті йде мова про фразеологічні одиниці фахової мови торгівлі німецької мови. Подається дефініція, називаються основні лінгвісти, праці яких відіграють велику роль у вивченні фразеології, досліджуються види, загальні ознаки, функції, особливості перекладу, джерела утворення фразеологізмів даної підмови, наводяться приклади з німецькомовних текстів, взятих із монографій, газетних та журнальних статей на тему торгівлі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | А.В Іщук |
Дата подачі: | 25 Лист 2008 12:09 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2512 |
ДСТУ 8302:2015: | Мороз А. В. Фразеологізми фахової мови торгівлі (на матеріалі німецької мови). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 38. С. 181–184. |