Антонова О. Є. (2017) Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 5–9. ISSN 2076-6173.
3.pdf
Завантажити (334kB) | Preview
Анотація
В статті на основі аналізу найбільш відомих підходів до визначення сутності поняття «креативність» пропонується розроблена автором модель педагогічної обдарованості, одним з головних компонентів якої виділяється педагогічна креативність. Запропоновані критерії та параметри оцінювання рівня розвитку педагогічної креативності можуть служити основою для проведення їх оцінювання і самооцінювання майбутніми учителями та вчителями-практиками, а також для розробки на цій основі програм самовдосконалення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативність, творчість, педагогічна креативність, семантична спонтанна гнучкість |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 17:11 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 17:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25218 |