Антонова О. Є. (2017) Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 88. С. 5–9. ISSN 2076-6173.
3.pdf
Завантажити (334kB) | Preview
Анотація
В статті на основі аналізу найбільш відомих підходів до визначення сутності поняття «креативність» пропонується розроблена автором модель педагогічної обдарованості, одним з головних компонентів якої виділяється педагогічна креативність. Запропоновані критерії та параметри оцінювання рівня розвитку педагогічної креативності можуть служити основою для проведення їх оцінювання і самооцінювання майбутніми учителями та вчителями-практиками, а також для розробки на цій основі програм самовдосконалення.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | креативність, творчість, педагогічна креативність, семантична спонтанна гнучкість |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 11 Вер 2017 20:11 |
| Оновлення: | 11 Вер 2017 20:19 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25218 |
| ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є. Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. № 88. С. 5–9. |


