Слободянюк І. Ю. (2017) Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 254–260. ISSN 2076-6173.
47.pdf
Завантажити (919kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена питанню використання електронних засобів навчання у процесі вивчення фізики. Автором статті проаналізовано низку праць сучасних науковців у галузі педагогіки та фізики. Обґрунтовано, що використання електронних засобів навчання сприяє підвищенню інтересу і, як наслідок, посиленню ефективності навчання учнів. З’ясовано, що головним завданням електронних засобів навчання є трансформація інформації, що вивчається як візуальна, засвоєння якої є значно цікавішим та продуктивнішим. Подано класифікацію електронних засобів навчання за різними ознаками. На конкретних прикладах продемонстровано застосування деяких електронних засобів навчання на уроках фізики та визначено їх переваги.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Електронні засоби навчання, вивчення фізики, унаочнення навчального матеріалу, Інтернет-ресурси |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 11:39 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 11:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25276 |
ДСТУ 8302:2015: | Слободянюк І. Ю. Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 254–260. |