Авраменко О. Б., Жмуд О. В. (2017) Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 17–21. ISSN 2076-6173.
4.pdf
Завантажити (451kB) | Preview
Анотація
У статті досліджується зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем (АК ККС) майбутніх учителів інформатики. Науковий пошук було спрямовано на конкретизацію елементів для характеристики предметної компетентності з АК ККС. В ході дослідження обґрунтовано поняття предметної компетентності з АК ККС майбутніх учителів інформатики. Основними компонентами в структурі предметної компетентності з АК ККС виділяємо: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вчитель інформатики, компетентність, архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 09:20 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 09:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25294 |
ДСТУ 8302:2015: | Авраменко О. Б., Жмуд О. В. Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 17–21. |