Березюк Ю. В. (2017) Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 22–26. ISSN 2076-6173.
Preview
6.pdf
Завантажити (340kB) | Preview
Анотація
В статті проаналізовано особливості організаційної роботи з підручником як особливо важливої складової професійної компетентності майбутнього вчителя. Визначено сучасні вимоги до шкільного підручника, розкрито основні теоретико-методологічні основи побудови сучасного шкільного підручника. Досліджено функції підручника, дана характеристика принципам формування навчального матеріалу шкільного підручника, а також основи його проектування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 09:28 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 09:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25298 |
ДСТУ 8302:2015: | Березюк Ю. В. Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 22–26. |