Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя

Березюк Ю. В. (2017) Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 22–26. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 6.pdf]
Preview
Текст
6.pdf

Завантажити (340kB) | Preview

Анотація

В статті проаналізовано особливості організаційної роботи з підручником як особливо важливої складової професійної компетентності майбутнього вчителя. Визначено сучасні вимоги до шкільного підручника, розкрито основні теоретико-методологічні основи побудови сучасного шкільного підручника. Досліджено функції підручника, дана характеристика принципам формування навчального матеріалу шкільного підручника, а також основи його проектування.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 09:28
Оновлення: 13 Вер 2017 09:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25298
ДСТУ 8302:2015: Березюк Ю. В. Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 22–26.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу