Власенко О. М. (2017) Теоретичний аспект підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 51–55. ISSN 2076-6173.
11.pdf
Завантажити (349kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін. Автор розкриває категоріальний апарат дослідження, компоненти у структурі ціннісних орієнтацій школярів у загальноосвітній школі та критерії їх визначення. Дається аналіз цивілізаційної парадигми й представлений огляд ступеня розробленості проблеми. Актуалізація проблем освіти на межі століть зумовлена здійсненням переоцінки цінностей і пошуком змісту загальнолюдської ідентичності, що формується, та нового образу світу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | моральне виховання, цінності, ціннісні орієнтації, інтеріоризація, формування ціннісних орієнтацій, цивілізаційні зміни, інноваційний розвиток суспільства |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 09:51 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 09:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25307 |
ДСТУ 8302:2015: | Власенко О. М. Теоретичний аспект підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 51–55. |