Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичний аспект підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін

Власенко О. М. (2017) Теоретичний аспект підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 51–55. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 11.pdf]
Preview
Текст
11.pdf

Завантажити (349kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін. Автор розкриває категоріальний апарат дослідження, компоненти у структурі ціннісних орієнтацій школярів у загальноосвітній школі та критерії їх визначення. Дається аналіз цивілізаційної парадигми й представлений огляд ступеня розробленості проблеми. Актуалізація проблем освіти на межі століть зумовлена здійсненням переоцінки цінностей і пошуком змісту загальнолюдської ідентичності, що формується, та нового образу світу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: моральне виховання, цінності, ціннісні орієнтації, інтеріоризація, формування ціннісних орієнтацій, цивілізаційні зміни, інноваційний розвиток суспільства
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 09:51
Оновлення: 13 Вер 2017 09:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25307
ДСТУ 8302:2015: Власенко О. М. Теоретичний аспект підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 51–55.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу