Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету: практичний аспект

Климова К. Я. (2017) Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету: практичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 96–99. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 19.pdf]
Preview
Текст
19.pdf

Завантажити (338kB) | Preview

Анотація

Спираючись на дослідження українських та зарубіжних науковців, автор статті окреслює місце і
значення художньої літератури як виду мистецтва у розвитку творчої обдарованості студентів.
Характеризуючи літературно-мистецький напрям роботи колективу кафедри лінгвометодики та
культури фахової мови, дослідниця наполягає на провідній ролі викладача-словесника у розвитку творчої
обдарованості майбутніх фахівців, який є генератором ідей, літературознавчим та мовленнєвим
авторитетом, креативною особистістю.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: творча обдарованість, креативність, креативна особистість, відкрите навчально- виховне середовище університету, традиційні та інноваційні форми навчання, позааудиторні виховні заходи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 14:54
Оновлення: 13 Вер 2017 14:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25342
ДСТУ 8302:2015: Климова К. Я. Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету: практичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 96–99.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу