Климова К. Я. (2017) Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету: практичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 96–99. ISSN 2076-6173.
19.pdf
Завантажити (338kB) | Preview
Анотація
Спираючись на дослідження українських та зарубіжних науковців, автор статті окреслює місце і
значення художньої літератури як виду мистецтва у розвитку творчої обдарованості студентів.
Характеризуючи літературно-мистецький напрям роботи колективу кафедри лінгвометодики та
культури фахової мови, дослідниця наполягає на провідній ролі викладача-словесника у розвитку творчої
обдарованості майбутніх фахівців, який є генератором ідей, літературознавчим та мовленнєвим
авторитетом, креативною особистістю.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | творча обдарованість, креативність, креативна особистість, відкрите навчально- виховне середовище університету, традиційні та інноваційні форми навчання, позааудиторні виховні заходи. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 14:54 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 14:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25342 |
ДСТУ 8302:2015: | Климова К. Я. Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету: практичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 96–99. |