Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи

Харченко Г. І. (2017) Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 153–157. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 29.pdf]
Preview
Текст
29.pdf

Завантажити (348kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається ґенеза поняття ''комунікативна компетентність'' у науковій вітчизняній літературі, визначається важливість формування комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор аналізує сутність комунікативної компетентності, особливості формування мовної та мовленнєвої компетенцій в контексті сучасної мовної політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: спілкування, комунікація, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, мовна компетенція, мовленнєва компетенція
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 14 Вер 2017 11:40
Оновлення: 14 Вер 2017 11:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25352
ДСТУ 8302:2015: Харченко Г. І. Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 153–157.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу