Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова Т. П., Тимощук Ю. О. (2016) Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис. № 5. С. 41–44.

[thumbnail of Ковальова Тимощук SEMPER_TIRO_5-2.pdf]
Preview
Текст
Ковальова Тимощук SEMPER_TIRO_5-2.pdf

Завантажити (204kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Оксана Борковська
Дата подачі: 30 Жовт 2017 08:07
Оновлення: 30 Жовт 2017 08:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25549
ДСТУ 8302:2015: Ковальова Т. П., Тимощук Ю. О. Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис. 2016. № 5. С. 41–44.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу