Коляда О. В. (2017) Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (86). С. 78–82. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (363kB) | Preview
Анотація
Предметом статті є деякі фонологічні аспекти драматургії Семюела Беккета на прикладах п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''. Стаття визначає окремі принципи драматургії абсурдистського театру Беккета. У статті розглядається текстуальний та інтертекстуальний механізми розбудови драми та розкривається фонетична різнобарвність п’єс в беккетівському театрі з аналізом беккетівської концепції на предмет її імплікації у загальноєвропейському ''театрі абсурду''. Стаття є своєрідним порівняльним аналізом авторської концепції та загальноєвропейської беккетівської літературознавчої бази й осмисленням особливостей розвитку та трансформації абсурдистського проекту людини. Беккетівський драматургічний експеримент переглядає місце людини у всесвіті з позицій ''філософії життя'' та ''філософії екзистенціалізму''.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Беккет, драматургія абсурду, парадокс, філософії екзистенціалізму, фонологія |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Груд 2017 11:55 |
Оновлення: | 19 Груд 2017 12:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26007 |
ДСТУ 8302:2015: | Коляда О. В. Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (86). С. 78–82. |