Федоренко Л. О. (2017) Розвиток жанру Lehrstück в драматургії Хайнера Мюллера. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (86). С. 135–139. ISSN 2076-6173.
24.pdf
Завантажити (357kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена розгляду п’єси Хайнера Мюллера ''Маузер'' у зіставленні із концепцією Lehrstück (''навчальної'' п’єси) Бертольта Брехта. Виділені спільні риси Lehrstück обох драматургів: активізація читача / глядача; наявність хорів, що коментують дію; можливість використання п’єси аматорами у якості "навчальної вправи" з усім комплексом Lehrstück-дослідження: відтворення "зразка" → аналіз, дискусія → зміна вихідного матеріалу; показ хибної поведінки героя з метою збудження думки реципієнта; персонажі – символічні фігури, певний соціальний згусток; умовність дії, абстрактний, притчовий характер.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Lehrstück, Lern-Spiel, "навчальна" п’єса, ''гра без глядача'', аматорська гра, аналіз, дискусія, експеримент, епічний театр, діалектичний театр. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Груд 2017 11:49 |
Оновлення: | 20 Груд 2017 11:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26021 |
ДСТУ 8302:2015: | Федоренко Л. О. Розвиток жанру Lehrstück в драматургії Хайнера Мюллера. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (86). С. 135–139. |