Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Операційно-діяльнісний компонент професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів

Карплюк С. О. (2011) Операційно-діяльнісний компонент професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. № 4. С. 30–35. ISSN 2311-6382.

[thumbnail of 55_ГОТОВЕ у Тернопіль-2011 р..pdf]
Preview
Текст
55_ГОТОВЕ у Тернопіль-2011 р..pdf

Завантажити (583kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Світлана Карплюк
Дата подачі: 25 Груд 2017 20:20
Оновлення: 25 Груд 2017 20:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26071
ДСТУ 8302:2015: Карплюк С. О. Операційно-діяльнісний компонент професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2011. № 4. С. 30–35.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу