Березівська Л. Д. (2017) Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 25–30. ISSN 2076-6173.
Preview
7.pdf
Завантажити (362kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського щодо ролі шкільної бібліотеки як складника освітнього процесу в розвитку дитини. Актуальною є ідея про шкільну бібліотеку як засіб виховання й центр розвитку дитини, об’єднавчий осередок школи, сім’ї, дитини довкола книжки, читання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | шкільна бібліотека, освітній процес, розвиток дитини, В. О. Сухомлинський. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2018 12:23 |
Оновлення: | 21 Січ 2018 12:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26175 |
ДСТУ 8302:2015: | Березівська Л. Д. Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 25–30. |