Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського

Березівська Л. Д. (2017) Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 91. С. 25–30. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 7.pdf]
Preview
Текст
7.pdf

Завантажити (362kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського щодо ролі шкільної бібліотеки як складника освітнього процесу в розвитку дитини. Актуальною є ідея про шкільну бібліотеку як засіб виховання й центр розвитку дитини, об’єднавчий осередок школи, сім’ї, дитини довкола книжки, читання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: шкільна бібліотека, освітній процес, розвиток дитини, В. О. Сухомлинський.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Січ 2018 14:23
Оновлення: 21 Січ 2018 14:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26175
ДСТУ 8302:2015: Березівська Л. Д. Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. № 91. С. 25–30.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу