Соколовська О. С., Січко І. О. (2017) Формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 114–121. ISSN 2076-6173.
22.pdf
Завантажити (391kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлюються теоретичні основи формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, виокремлюються філософські ідеї літературних творів В. О. Сухомлинського, розглядаються проблеми формування пізнавальних інтересів до природи у дітей. Розкривається вплив філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського на формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Обґрунтовується необхідність формування пізнавальних інтересів дітей дошкільного і молодшого шкільного віку до природи на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | пізнання, пізнавальні інтереси, природа, філософія, філософські ідеї В. О. Сухомлинського. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Січ 2018 10:38 |
Оновлення: | 22 Січ 2018 10:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26191 |
ДСТУ 8302:2015: | Соколовська О. С., Січко І. О. Формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 114–121. |