Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського

Соколовська О. С., Січко І. О. (2017) Формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 114–121. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 22.pdf]
Preview
Текст
22.pdf

Завантажити (391kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлюються теоретичні основи формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, виокремлюються філософські ідеї літературних творів В. О. Сухомлинського, розглядаються проблеми формування пізнавальних інтересів до природи у дітей. Розкривається вплив філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського на формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Обґрунтовується необхідність формування пізнавальних інтересів дітей дошкільного і молодшого шкільного віку до природи на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: пізнання, пізнавальні інтереси, природа, філософія, філософські ідеї В. О. Сухомлинського.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Січ 2018 10:38
Оновлення: 22 Січ 2018 10:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26191
ДСТУ 8302:2015: Соколовська О. С., Січко І. О. Формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 114–121.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу