Шевцова Г. Г. (2017) Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 167–170. ISSN 2076-6173.
30.pdf
Завантажити (343kB) | Preview
Анотація
У даній статті розглядається сутність методики ''Філософія для дітей'', схарактеризовано ''Філософію для дітей'' як парадигму рефлексивної освіти, визначено її методологічні принципи.
Встановлено головну особливість даної методики - не запам’ятовування інформації, а її активне ''творення'', що вимагає інтелектуальних зусиль, головний принцип - перетворення групи дітей на ''спілку дослідників'', для якої характерним виступає діалог у навчанні.
Доведено актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в аспекті формування критичного та креативного мислення в учнів початкової школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | філософія для дітей, спілка дослідників, діалог, критичне мислення |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Січ 2018 11:12 |
Оновлення: | 22 Січ 2018 11:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26199 |
ДСТУ 8302:2015: | Шевцова Г. Г. Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 167–170. |