Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського

Шевцова Г. Г. (2017) Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 167–170. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 30.pdf]
Preview
Текст
30.pdf

Завантажити (343kB) | Preview

Анотація

У даній статті розглядається сутність методики ''Філософія для дітей'', схарактеризовано ''Філософію для дітей'' як парадигму рефлексивної освіти, визначено її методологічні принципи.
Встановлено головну особливість даної методики - не запам’ятовування інформації, а її активне ''творення'', що вимагає інтелектуальних зусиль, головний принцип - перетворення групи дітей на ''спілку дослідників'', для якої характерним виступає діалог у навчанні.
Доведено актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в аспекті формування критичного та креативного мислення в учнів початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: філософія для дітей, спілка дослідників, діалог, критичне мислення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Січ 2018 11:12
Оновлення: 22 Січ 2018 11:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26199
ДСТУ 8302:2015: Шевцова Г. Г. Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 167–170.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу