Шевцова Г. Г. (2017) Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). pp. 167-170. ISSN 2076-6173.
30.pdf
Download (343kB) | Preview
Abstract
У даній статті розглядається сутність методики ''Філософія для дітей'', схарактеризовано ''Філософію для дітей'' як парадигму рефлексивної освіти, визначено її методологічні принципи.
Встановлено головну особливість даної методики - не запам’ятовування інформації, а її активне ''творення'', що вимагає інтелектуальних зусиль, головний принцип - перетворення групи дітей на ''спілку дослідників'', для якої характерним виступає діалог у навчанні.
Доведено актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в аспекті формування критичного та креативного мислення в учнів початкової школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | філософія для дітей, спілка дослідників, діалог, критичне мислення |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: | Users 2944 not found. |
Date Deposited: | 22 Jan 2018 11:12 |
Last Modified: | 22 Jan 2018 11:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26199 |