Вознюк О. В. (2008) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.). Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]
Preview
Методичка_дис_синер.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
У навчально-методичному посібнику окреслюється синергетичний підхід як ме-тод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини ХХ століття. Об-говорюється становлення та головні риси педагогічної синергетики, новітньої форми педагогічної рефлексії, яка впроваджує синергетичну парадигму в освітню сферу, осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних прин-ципів, аналізує відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.
Тип ресурсу: | Навчальний матеріал |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 01 Лют 2018 09:19 |
Оновлення: | 01 Лют 2018 09:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26256 |