Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.). Навчально-методичний посібник

Вознюк О. В. (2008) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.). Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]

[thumbnail of Методичка_дис_синер.pdf]
Preview
Текст
Методичка_дис_синер.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

У навчально-методичному посібнику окреслюється синергетичний підхід як ме-тод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини ХХ століття. Об-говорюється становлення та головні риси педагогічної синергетики, новітньої форми педагогічної рефлексії, яка впроваджує синергетичну парадигму в освітню сферу, осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних прин-ципів, аналізує відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.

Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 01 Лют 2018 09:19
Оновлення: 01 Лют 2018 09:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26256

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу