Вознюк О. В., Королюк Т. В. (2011) Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 335–343.
Вознюк МОниторинг Компетент_пидхид_2011.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Якість освіти – це багатовимірне методологічне поняття, яке віддзеркалює суспільне життя, а са-ме: соціальні, економічні, політичні, педагогічні, демографічні та інші життєво значущі для розвит¬ку лю-дини сторони життя. Як системний об'єкт її характеризують якість мети, якість педагогічного процесу і якість результату. "Національною доктриною розвитку освіти" й чинною законодавчою базою визначе-но якість мети освіти, а державними стандартами освіти – якість навчальних результатів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 07 Лют 2018 10:12 |
Оновлення: | 07 Лют 2018 10:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26386 |