Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід

Вознюк О. В., Королюк Т. В. (2011) Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 335–343.

[thumbnail of Вознюк МОниторинг Компетент_пидхид_2011.pdf]
Preview
Текст
Вознюк МОниторинг Компетент_пидхид_2011.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Якість освіти – це багатовимірне методологічне поняття, яке віддзеркалює суспільне життя, а са-ме: соціальні, економічні, політичні, педагогічні, демографічні та інші життєво значущі для розвит¬ку лю-дини сторони життя. Як системний об'єкт її характеризують якість мети, якість педагогічного процесу і якість результату. "Національною доктриною розвитку освіти" й чинною законодавчою базою визначе-но якість мети освіти, а державними стандартами освіти – якість навчальних результатів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Лют 2018 10:12
Оновлення: 07 Лют 2018 10:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26386

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу