Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2013) Ноосферна освіта – умова реалізації концепції сталого розвитку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи / за ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук. праць.. С. 23–29.
Вознюк Ноосфера_2013_А4.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Кінець ХХ століття, що характеризується духовно-моральною кри-зою суспільства, виявляє компенсаторний процес, спрямований на відро-дження загальнолюдських ціннісних орієнтацій. Одночасно в педагогічних сферах підвищується інтерес до концепції сталого розвитку як нового підходу до проблем світоустрою та інструменту реалізації завдання з поновлення ціннісного підґрунтя суспільства та інтенсифікації й оптимі-зації навчальної діяльності у школі, що виявляє поглиблення тенденцій су-часної школи до теоретичного та практичного поєднання навчання й ви-ховання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 07 Лют 2018 10:13 |
Оновлення: | 07 Лют 2018 10:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26387 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. Ноосферна освіта – умова реалізації концепції сталого розвитку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи / за ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук. праць. 2013.. С. 23–29. |