Вознюк О. В. (2014) Організація знань у системі професійної підготовки майбутніх фахівців. Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання : монографія / за ред. проф. О.А. Дубасенюк.. С. 178–208.
Preview
Вознюк_Монография _пед_знание_.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Доведено, що на сучасному етапі розвитку педагогічної науки концепція синергізму в навчанні та вихованні набуває інтенсивного розвитку, а ідеї синергетики знаходять широке застосування в освітньому просторі. За таких умов педагогічні системи починають аналізуватися в термінах синергетичної теорії самоорганізації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 07 Лют 2018 10:15 |
Оновлення: | 07 Лют 2018 10:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26395 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Організація знань у системі професійної підготовки майбутніх фахівців. Професійна педагогічна освіта: становлення і розвиток педагогічного знання : монографія / за ред. проф. О.А. Дубасенюк. 2014.. С. 178–208. |