Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Главные аспекты холистической парадигмы образования

Вознюк О. В. (2013) Главные аспекты холистической парадигмы образования. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. № 7. С. 101–119.

[thumbnail of Voznk_КП 7_13.pdf]
Preview
Текст
Voznk_КП 7_13.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Робиться спроба обґрунтувати нову парадигму освіти, яка виражає ідеї холізму і будується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку, а також на синергетичному підході до аналізу педагогічної дійсності. Метою освіти розуміється виховання гармонійної особистості, що характеризується творчістю, толерантністю і фундаментальним оптимізмом, обумовленими відкритістю до світу і спонтанністю поведінки людини, що випливають з медитативного, творчого стану особистості. Реалізація нової холістичної парадигми освіти конкретизується за допомогою розгляду психотерапевтичних аспектів гармонійного стану людини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: holistic paradigm of education, meditative creative thinking, the phenomenon of hemispheric asymmetry of a man, psychotherapy.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 09 Лют 2018 09:29
Оновлення: 09 Лют 2018 09:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26445
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Главные аспекты холистической парадигмы образования. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. 2013. № 7. С. 101–119.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу