Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель особистості педагога

Вознюк О. В. (2013) Модель особистості педагога. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. № 19. С. 231–239.

[thumbnail of Вознюк_НТН № 79.pdf]
Preview
Текст
Вознюк_НТН № 79.pdf

Завантажити (2MB) | Preview

Анотація

Модель личности педагога в соответствии с методологическим базисом рассматривается на трех методологических уровнях – общего, особенного и единичного. На уровне общего модель педагога реализуется в контексте общей теории систем; на уровнях особенного и единичного модель педагога исследуется в контексте его личностных, деятельностных и гражданских аспектов.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The model of the pedagogue personality is viewed according to the methodological basis on three methodological levels – common, peculiar, individual. The common level the model of the pedagogue personality is realized in the context of common system theory; on the levels of peculiar and individual
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 09 Лют 2018 09:41
Оновлення: 09 Лют 2018 09:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26461
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Модель особистості педагога. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. 2013. № 19. С. 231–239.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу