Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діагностичний інструментарій дослідження розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін

Вознюк О. В. (2013) Діагностичний інструментарій дослідження розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. № 76. С. 183–188.

[thumbnail of Вознюк_НТН_76.pdf]
Preview
Текст
Вознюк_НТН_76.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Рассматриваются структура личности и методы исследования личности педагога, которые фокусируются вокруг исследовательских направлений, изучающих изучают три фундаментальных аспекта человека: внутреннюю мотивацию, творческую активность и педагогическая составляющая деятельности. Доказывается, что формирование личности в контексте формирования внутренней мотивации реализуется на основе творческой деятельности.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The article deals with the structure of a personality and research methods of the teacher's personality, which focus around the research directions studying three fundamental aspects of a man: internal motivation, creative activity and pedagogical constituent of the activities. It is proved, that forming a personality in the context of forming the internal motivation is realized on the basis of creative activities.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 09 Лют 2018 09:41
Оновлення: 09 Лют 2018 09:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26462
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Діагностичний інструментарій дослідження розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. 2013. № 76. С. 183–188.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу