Вознюк О. В., Грабар І. Г. (2008) Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал. № 3. С. 41–45.
Preview
Грабар_статья_1.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Аналізуються ресурси синергетики у сфері педагогічного знання, обговорюються деякі традиційні й новітні педагогічні системи та технології, що сповнені синергетичним змістом та виявляють потужний синергетичний потенціал.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | The resources of synergetic sciences in the field of pedagogical knowledge are analysed, some traditional and newest pedagogical systems and technologies which are filled with synergetic contents and reveal powerful synergetic potential are discussed. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 22 Лют 2018 07:20 |
Оновлення: | 22 Лют 2018 07:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26559 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Грабар І. Г. Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал. 2008. № 3. С. 41–45. |