Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем

Вознюк О. В., Грабар І. Г. (2008) Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал. № 3. С. 41–45.

[thumbnail of Грабар_статья_1.pdf]
Preview
Текст
Грабар_статья_1.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Аналізуються ресурси синергетики у сфері педагогічного знання, обговорюються деякі традиційні й новітні педагогічні системи та технології, що сповнені синергетичним змістом та виявляють потужний синергетичний потенціал.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The resources of synergetic sciences in the field of pedagogical knowledge are analysed, some traditional and newest pedagogical systems and technologies which are filled with synergetic contents and reveal powerful synergetic potential are discussed.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 22 Лют 2018 07:20
Оновлення: 22 Лют 2018 07:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26559
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Грабар І. Г. Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал. 2008. № 3. С. 41–45.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу