Шугаєв А. В. (2017) Імідж та іміджевий дискурс міжнародної організації ООН. ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія "Філологія". № 77. С. 94–96. ISSN 2227-1864.
685.pdf
Завантажити (690kB) | Preview
Анотація
Актуальним питанням
сучасної лінгвістичної науки є дослідження іміджевого дискурсу міжнародних інституцій і вербальних
засобів формування позитивного іміджу організацій. Окремої уваги заслуговує роль ЗМІ як інструменту
трансляції інформації.
У центрі уваги статті знаходиться аналіз поняття «іміджевий дискурс». Фокус лінгвістичного
дослідження зосереджено на передумовах просування іміджу ООН у мас-медіа та на характеристиках
іміджевого дискурсу. Особливу увагу приділено дослідженню терміну «імідж». Лінгвістична специфіка
мас-медійних текстів, які формують імідж міжнародних організацій, зокрема ООН, потребує детального
та поліаспектного дослідження, проілюстрованого на конкретному, актуальному мовному матеріалі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Ю. О. Тимощук |
Дата подачі: | 02 Бер 2018 11:04 |
Оновлення: | 02 Бер 2018 11:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26635 |
ДСТУ 8302:2015: | Шугаєв А. В. Імідж та іміджевий дискурс міжнародної організації ООН. ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія "Філологія". 2017. № 77. С. 94–96. |