Вознюк О. В., Романенко Є. М. (2007) Психоаналітичні методи корекції негативних психоемоційних станів. Психолог. № 5. С. 28–30.
Preview
Вознюк_Романюк_звички.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Психічна діяльність людини виявляє два відносно полярні аспекти: свідомий (довільний) і підсвідомий (мимовільний). Процес виховання й навчання, основне навантаження якого лягає на наріжний соціальний інститут – школу, передбачає використання технологій, спрямованих на перетворення як свідомого, так і підсвідомого аспектів психічної діяльності дитини.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 04 Бер 2018 01:20 |
| Оновлення: | 04 Бер 2018 01:20 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26645 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Романенко Є. М. Психоаналітичні методи корекції негативних психоемоційних станів. Психолог. 2007. № 5. С. 28–30. |


