Якса Н. В. (2008) Андрагогічні засади професійної підготовки майбутнього педагога до здійснення міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу. Українська полоністика. № 5. С. 99–114.
Preview
Yaksa_5.pdf
Завантажити (294kB) | Preview
Анотація
У статті представлено нові вимоги до педагогічних кадрів в умовах неперервної професійної освіти в полікультурних регіонах України. Визначено сутність якості освіти як соціальної категорії. Окреслено ключові критерії і основні показники, що створюватимуть нормативну базу стандартизації при переході від аналізу проблеми якості освіти до розробки стандарту якості. Обґрунтовано доцільність формування у майбутнього вчителя міжкультурної компетентності, що є складовою частиною професійно-педагогічної компетентності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 217 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Трав 2009 13:15 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2681 |
ДСТУ 8302:2015: | Якса Н. В. Андрагогічні засади професійної підготовки майбутнього педагога до здійснення міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу. Українська полоністика. 2008. № 5. С. 99–114. |