Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови

Попадюк Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті..

[thumbnail of IНТЕГРОВАНИЙ ПIДХIД ДО НАВЧАННЯ _СТАТТЯ_ ПОПАДЮК Н. Б._правка.pdf]
Preview
Текст
IНТЕГРОВАНИЙ ПIДХIД ДО НАВЧАННЯ _СТАТТЯ_ ПОПАДЮК Н. Б._правка.pdf

Завантажити (92kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олена Анатоліївна Зимовець
Дата подачі: 01 Квіт 2018 21:07
Оновлення: 01 Квіт 2018 21:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26886
ДСТУ 8302:2015: Попадюк Н. Б. Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. 2018..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу