Попадюк Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті..
Preview
IНТЕГРОВАНИЙ ПIДХIД ДО НАВЧАННЯ _СТАТТЯ_ ПОПАДЮК Н. Б._правка.pdf
Завантажити (92kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олена Анатоліївна Зимовець |
Дата подачі: | 01 Квіт 2018 21:07 |
Оновлення: | 01 Квіт 2018 21:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26886 |
ДСТУ 8302:2015: | Попадюк Н. Б. Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. 2018.. |