Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Синергетичні закономірності розвитку освіти

Вознюк О. В., Осадчук Н. П. (2008) Синергетичні закономірності розвитку освіти. Збірник Наукових праць № 45. Частина ІІ / Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби Україні імені Б.Хмельнцького.. С. 64–68.

[thumbnail of Вознюк Осадчук.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Осадчук.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Педагогічна синергетика не тільки впроваджує синергетичну парадигму в освітню сферу, не тільки осмислює та проектує педагогічні системи на ґрунті синергетичних принципів, але й аналізує відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 10 Квіт 2018 20:16
Оновлення: 10 Квіт 2018 20:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26934
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Осадчук Н. П. Синергетичні закономірності розвитку освіти. Збірник Наукових праць № 45. Частина ІІ / Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби Україні імені Б.Хмельнцького. 2008.. С. 64–68.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу