Вознюк О. В., Осадчук Н. П. (2008) Синергетичні закономірності розвитку освіти. Збірник Наукових праць № 45. Частина ІІ / Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби Україні імені Б.Хмельнцького.. С. 64–68.
Preview
Вознюк Осадчук.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Педагогічна синергетика не тільки впроваджує синергетичну парадигму в освітню сферу, не тільки осмислює та проектує педагогічні системи на ґрунті синергетичних принципів, але й аналізує відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 10 Квіт 2018 20:16 |
Оновлення: | 10 Квіт 2018 20:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26934 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Осадчук Н. П. Синергетичні закономірності розвитку освіти. Збірник Наукових праць № 45. Частина ІІ / Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби Україні імені Б.Хмельнцького. 2008.. С. 64–68. |