Мирончук Н. М. (2018) Самомотивація як складова самоорганізації викладача у професійній діяльності. Проблеми освіти. № 88.
Мирончук_Самомотивація.pdf
Завантажити (290kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано зміст та сутнісні ознаки самомотивації як складової самоорганізації особистості викладача вищої школи та рушійної сили його саморозвитку і самовдосконалення. Визначено сутність самомотивації як процесу спонукання особистістю себе до досягнення актуальних особистих цілей, як спрямовану дію на актуалізацію бажання та створення енергії для досягнення обраної цілі. Розкрито внутрішні механізми самомотивації викладача, показано її зв'язок із значущими для особистості цілями, рефлексією та вольовими процесами. Надано приклади вправ та прийомів, які використовуються в роботі з магістрантами з метою самоформування ними позитивної мотиваційної установки на успішну діяльність,
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мотив; внутрішня мотивація; самомотивація; самоорганізація; викладач вищої школи; професійна діяльність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Миколаївна Мирончук |
Дата подачі: | 26 Квіт 2018 21:25 |
Оновлення: | 26 Квіт 2018 21:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27010 |
ДСТУ 8302:2015: | Мирончук Н. М. Самомотивація як складова самоорганізації викладача у професійній діяльності. Проблеми освіти. 2018. № 88. |