Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа"

Вознюк О. В. (2018) Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа". Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи. Т. 1. С. 29–37.

[thumbnail of Вознюк Сотруд_партнерство_2017.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Сотруд_партнерство_2017.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У Концепції "Нова українська школа" утверджується педагогіка партнерства, яка у педагогічну сферу феномен партнерства увійшов з соціально-трудової та економічної сфер, де він реалізується як специфічний механізм суспільних відносин між державними органами, представниками трудящих і роботодавцями, як спосіб взаємодії між різними соціальними групами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 26 Квіт 2018 21:25
Оновлення: 26 Квіт 2018 21:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27011
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа". Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи. 2018. Т. 1. С. 29–37.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу