Вознюк О. В. (2018) Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа". Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи. Т. 1. С. 29–37.
Preview
Вознюк Сотруд_партнерство_2017.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У Концепції "Нова українська школа" утверджується педагогіка партнерства, яка у педагогічну сферу феномен партнерства увійшов з соціально-трудової та економічної сфер, де він реалізується як специфічний механізм суспільних відносин між державними органами, представниками трудящих і роботодавцями, як спосіб взаємодії між різними соціальними групами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 26 Квіт 2018 21:25 |
Оновлення: | 26 Квіт 2018 21:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27011 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа". Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи. 2018. Т. 1. С. 29–37. |