Вознюк О. В. (2018) Нові рубежі розвитку освіти і педагогіки. Педагогіка співробітництва як складова реалізації освітньої стратегії навчального закладу: Збірник матеріалів інтернет-конференції.. С. 140–142.
4_Voznyuk.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Сучасна освіта входить у якісно новий етап розвитку. У цьому зв’язку пошлемося на ювілейну доповідь Римського клубу (2017 р.), в якій можна знайти висновок про неминучість корінної зміни парадигми розвитку нашої цивілізації. Жорстка критика капіталізму, неприйняття фінансових спекуляцій, відмова від матеріалізму і спрощеного розуміння світу, заклик до альтернативної економіки, до "нового Просвітництва", духовно-морального світогляду, єдиної планетарної гармонійної цивілізації – така нині домінанта розвитку людства, запропонована Римським клубом, який залишається основним майданчиком, що формулює порядок денний "відповідального глобалізму" і стійкого розвитку, і є орієнтиром для значної частини світової еліти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 16 Трав 2018 08:42 |
Оновлення: | 16 Трав 2018 08:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27075 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Нові рубежі розвитку освіти і педагогіки. Педагогіка співробітництва як складова реалізації освітньої стратегії навчального закладу: Збірник матеріалів інтернет-конференції. 2018.. С. 140–142. |