Електронна бібліотека Житомирського державного університету

"Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів

Смагін І. І. (2008) "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 51–55.

[thumbnail of Vip42_.pdf]
Preview
PDF
Vip42_.pdf

Завантажити (132kB) | Preview

Анотація

У статті, на основі аналізу історії шкільної правової освіти, досліджуються концептуальні підходи
до формування правових навчальних предметів. Доведено, що вітчизняна практика шкільного
навчання виробила два підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів:
"правознавчий" та "законознавчий". Зроблено висновок про необхідність "правознавчого" підходу до
формування сучасних правознавчих предметів у школі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: K Право > K Право (Загальне)
Користувач: К.В. Сокальська
Дата подачі: 25 Вер 2009 11:29
Оновлення: 14 Серп 2015 19:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2709

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу