Смагін І. І. (2008) "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 51–55.
Preview
Vip42_.pdf
Завантажити (132kB) | Preview
Анотація
У статті, на основі аналізу історії шкільної правової освіти, досліджуються концептуальні підходи
до формування правових навчальних предметів. Доведено, що вітчизняна практика шкільного
навчання виробила два підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів:
"правознавчий" та "законознавчий". Зроблено висновок про необхідність "правознавчого" підходу до
формування сучасних правознавчих предметів у школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | K Право > K Право (Загальне) |
Користувач: | К.В. Сокальська |
Дата подачі: | 25 Вер 2009 11:29 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2709 |