Огієнко О. І. (2008) Педагогіка дорослих чи андрагогіка? Скандинавський контекст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. pp. 46-50.
Preview
D15AEF8D88888888.pdf
Download (136kB) | Preview
Abstract
У статті визначається роль та місця андрагогіки у скандинавському вимірі, досліджується
становлення та розвиток скандинавської концепції навчання дорослих. На основі аналізу
скандинавської педагогічної літератури виділено основні етапи розвитку педагогіки дорослих;
особливу увагу приділено розумінню та місцю андрагогіки в системі наук.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Юлія Янівна Коломійцева |
| Date Deposited: | 25 Sep 2009 14:37 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:20 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2716 |
| ДСТУ 8302:2015: | Огієнко О. І. Педагогіка дорослих чи андрагогіка? Скандинавський контекст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. pp. 46-50. |


